mervepsai kızımda hep 10 gün önden gitmişti. Şimdi oğluma hamileyim o da ablası gibi önden gidiyor 😂 bu iyi birşey gelişim açısından ama şekerden dolayı da önden gidebiliyor. Bende gebelik şekeri var diyet yapıyorum değerlerim normal olduğu halde önden gidiyor doktorum bu şekerden değil tamamen bebekle alakalı artık dedi yanı şekerden değilse güzel birşey merak etme ☺️