Bebekmert arkadaşım geçen ay doğum yaptı, sezeryan oldu. Son anda sezeryan olacağına karar verildi, 12 saat boyunca sancı çekti ve kimseyle görüşmedi o süreçte, doğum olduktan sonra bilgimiz oldu sezeryana aldıklarını. Eşi ve ilk çocuğunu yanına almadılar, eşi sadece ziyaret saatlerinde geldi. İlk çocuğunu hiçbir şekilde almadılar. Annesi refakatçi olarak kaldı değişim de yapamadılar. Baya zorlu bi süreç oldu onun için 2 gün kaldı normalde 3 gün tutuyorlarmış imza atıp çıktı.