Atmacaa Kızlar Merhaba! 24 haftalık gebeyim bu gece uyurken bi baktım ki karın üstü. Uyumuşum nasıl oldu hiç bir şekilde hatırlamıyorum normalde hep soluma dönerek uyurum şu an çok korktum öyle karın üstü uyanınca şok oldum acaba bebeğime bir şey olmuşmudur aranızda hiç böyle yaşan var mı
danla2711 Atmacaa merhaba bizde 25 haftalığız ve doktoruma sorduğumda son ayına kadar istediğin şekilde yatabilirsin nasıl rahat ediyorsan öyle yat problem olmaz dedi ben tamamen yüz üstü zaten yatamıyorum göbeğim büyüdüğü için ama bir bacağımı kendimi rahat hissedeceğim kadar kendime çekip yüz üstü yatıyorum ben bir problem yaşamadım🥰
Mrvemr3449 Ben 36. Haftamdayım bende ara sıra denk geldim kendimde istemsiz ama Bi olumsuzlukla karşılaşmadım çok şükür iyi düşünün korkmayın ♥️
AybenYB 20+1 iz yan döndüğümde üstte kalan bacağımı kendime çekerek yatıyorum hafif göbeğimin üstüne gelir gibi oluyor ama aşşşırı rahat bir pozisyon bence, sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar 🥹🧿