SiriusAb Kızlar gebelikte yerleşme hissi nasıl bir şey? Benim alt karnım aşırı sıkışık patlayacak gibi ağrıyor ve vajina bölgemde de sancı sızı gibi bişey var. Acaba yerleşme ağrısı mı yoksa mikrop falan mı kaptım ?
erikarpuz SiriusAb hiç anlayamıyorsun bence onu muayene olmadan test yapmadan da anlayamazsın 2 gündür ağrım var adet olcam sanmıştım aynı öyle bir ağrıydı hamileymisim