Mrvemr3449 benim de o şekilde hiç kolesterol, tansiyon falan yoktu ama 35.haftadan sonra da tansiyon çıktı bende 🤦🏻♀️ 1 haftadır ilaç kullanıyorum normal seyrinde ilerliyor yoksa erken doğum yapacaktım 🥹
İlk hamileliğim de aşırı rahattım, sadece karnım büyüdü hiç bir sorun yaşamadım 😂 ikinci gebeliğim bu, ilk başlarda tiroid çıktı hamilelik sonuna kadar ilaç kullanmam gerekiyormuş, geçen ay kolesterol , geçen hafta tansiyon , ilaçlarla ayakta duruyorum 😂 sağ selamet doğum yapaydım inşallah, kızımız nazlı olacak galiba şimdiden belirtiyor 😂