Nurr384 sezeryanda gittiğim kiyafet ile dönmüştüm duş alıp hastaneye çıktım odamda güzelce asip dolaba koymuştum. Dönüşte aldım giydim 👍 ama normal doğum bekliyorsanız belki mümkün olmayabilir şimdi yine sezeryan olacağım yedek kiyafet koymayacagim. Aksilik olursa da ev hastaneye yakın getirilir hemen.