eceeelmn bak kesinlikle dene işe yarayacak. Ben hiç kilo alamayan biriydim 44 kg ile hamile kaldım. İştahım da hep iyiydi yani evlenmeden önce de ama ne yaparsam yapayım kilo alamazdım. Hamilelikte çok kilo aldım 34 haftadayım şuan 64 kg oldum. 20 kg aldım yani. Ekmek falan aşırı tükettim geceleri özellikle asla nefes alamadım sağa sola dönmek ölüm gibi ve gerçekten çekiyorum çekiyorum nefes yok diyordum. Buhar makinesi bile almayı düşündüm ölecek gibi hissediyordum. Ekmeği kesince rahatladım kuzum. Şimdi de baskı var aşağiya doğru. Ondan dolayı vücut ağrısı yaşıyorum. Doğurana kadar geçmiyor bu sıkıntılar maalesef ama en zorlandığım şey nefes darlığı olayıydı. Allah senin de yardımcın olsun ama mutlaka az ye ekmeği faydasını göreceksin ❤❤