sevaldqn1 dün akşam 2. Doğumumu yaptım hatta sabahında doğuramıyorum diye post yazmıştım. Sabah hafif sancım oldu ve geçti akşama kadar hiç sancım yoktu. Akşam bianda uyku bastırdı uyurken ağrıyla uyandım duşa girdim baktım bşraz ağrım var hastaneye geçtik. Nst kan derken 1,5 saatte kızım kucağımdaydı. Ve hastaneye gittiğimde açıklığım 3-4 cm di. İlk doğumumda 3-4 santimden sonra 4-5 saat sancı çekmiştim. Ama bunda nasıl bu kadar ilerledi anlamadım bile. Yani 4-5 saatte çektiğim sancı 1 saate sığdı. Hiç ağrım yok muydu tabiki vardı ama bu kadar kısa süreceğini bilsem daha rahat olurdum. Merak etmeyin daha kısa sürecek herşey inşallah. Siz sakin olmaya bakın. Bide ilk doğumumda kesi ve dikişlerim vardı bunda kesi atılmadı kenarda hafif yırtık varmış 1-2 dikişim var. Bide adet sancısı gibi sancım. Hiç doğum yapmış gibi değilim çok şükür. Rabbim size daha da kolayını yaşatsın