Bugun aç karnina kan idrar tahlili verip 50 g glukoz icecegini ictim ve yaklasik 30 dakika sonra soguk soguk terledim halsizlik geldi resmen kan sekerim dustu ve kustum yine de bi 30 dk daha beklyip son kan tahlilini verdim sizce sonuç dogru cikarmi tekrar icmeme gerek varmidir basina boyle bisi gelen var mi