Biz 12 saatlik yol getirdik ovitrelleyi. Köpük kutu aldık eczaneden içine de buz aküleri doldurduk altlı üstlü ilacın üstünde buz aküsü oldu. Köpük kutunun kapağını da bantladı iyice eczacı. Eve gelince açtım akü bile erimemişti asla. Öyle yapın bence. Köpük kutular çok fark ediyor onu da gerekirse su dolabına koysun koymasın farketmez en azından içiniz rahat olur. Eczanelerde bulabilirler köpük kutuyu, rica edersiniz bir adet durumu anlatıp ☺️