Sultan2533 32 haftalığım belim ağrıyor bacağımın arasına vuruyor yürürken ayakta durduğumda daha kötü oluyor çok ağrım var bugün nedenini bilen var mı?
Baby_B Sultan2533 bende de var Bebek baski yapiyor canim Bas asagi pozisyonda benimki zorlaniyorum oyuzden 34+5 deyiz
Esum48 Sultan2533 canim bende de olmustu o haftalarda. Cati agrisi cok normalmis artik iyice buyudugu icin yeri daraliyomus baski yapiyomus o da. Benim de uzandigimda daha cok oluyordu ve birden ayaga kalktigimda
Sultan2533 Baby_B ilk oğluma hamileliğimde hiç yaşamamıştım kızımda çok hissediyorum 28 haftalıkken doktor normal baskı yapar demişti ama baya bir ağrı oluyor özellikle ayakta çok durup dinlenmeye geçtiğim zaman