Kızlar selam bende 30 haftalık gebeyim kliniğe gidiyordum caddede ama doktorum
sezeryan yönlendiriyor değiştirmek istiyorum.doktorlarınızdan memnun musunuz? Fiyatları nasıl? Benimki muayene ücreti 2400 tl normal doğum avicenna da 36 sez40 - Bezmialem Maltepe de 40-42 fiyat verdi