Bi post açmıştım ama pek dönüş göremedim 1 2 damla kan ve çok ince pıhtı gelmiş ve birdaha olamamıştı sizce yerleşme kanamasimiydi bilmiyorum ama dediğim gibi istiyorduk ama korkuyorum çok olumsuz sonuç aldık ilk gebeligm de de çok geç oldu söyle kaç kez böyle gecikme sonra test vs gene yapsam olumsuz olur diye korkuyorum böyle olan oldumu eşim yarn akşama test aldırmam sizce yapsam çıkarmış endişe korku bilmiyorum