Zeybal34 evet canım haklısın. Rabbim kimsenin kucağını bırakmasın inşallah ben gebe değilsemde bir an önce regl olmak istiyorum gidip rahim filmi çektireceğim çünkü.
Allah herkesin gönlüne göre versin kuzum ne diyim çok yoruldum ben artık 16 aydır denemediğim yol,içmediğim ilaç kalmadı çünkü