Derya6734 benimde ilk hamileliğim 27+1'iz bizde bi süre önce bende öyle hissediyordum akışına bırakmaya karar verdim bebeğimle alakalı şeylerle ilgilenmeye uğraşmaya başladım geçmeye başladı vakit yoksa beklemek sabır işi sürekli evdeysen bebeğin için bişeyler yapabilirsin Allah hepimizi sağ salim kavuştursun bebişlerimize canım💕🤲🤰