Kızlar her hafta doktora gidiyorum ve bu da yoruyor beni artık ve çok sık gitmek istemiyorum ama bu lekeler neden bitmiyor??? 3 haftadır bir şey yoktu. Afedersiniz ilişki de yasaktı zaten 16’haftaya kadar. Ne ağır kaldırdım ne çok yürüdüm ne başka bir şey. Dümdüz olduğum yerde uzanıyorum ama yine geldi. Benim gibi uzun süre lekelenme yaşayan var mı ? Umuda ihtiyacım var. Gebeliğimde sorun yoktur değil mi ?
(Kan şeklinde olmadığı için ve ağrım olmadığı için acile gitmiyorum. Zaten her hafta doktordayım. Progestan da kullanıyorum. Lütfen niye gitmiyorsun anlamıyorum seni gibi şeyler yazmayın. Zor dönemlerden geçiyoruz zaten. Desteğinize ve morale ihtiyacım var)