Zaten aşılama yada tedavide ovitrellenin 7.gününden sonra rahme tutunma başlıyor diye biliyorum hatta 3 gün sonra tekrar test yap canım birde öyle bak inşallah artar ❤️ Benim tüp bebeğimin 7.gününde ekstra iğne verdiler o yüzden betada 4.gün 55 çıkmıştı kanda