Tutaste_ Hiç kilo almamış cok moralim bozuldu 5700 dü gecen ay bu ay 5800 olmuş bezi çok dolu oluyor ama ıkı gundur sadece tam dolu olmuyo mamada verdım yemedı hep sut ıçiyo cunkü ne yapmam lazım
Hulo2105 Tutaste_ meme reddi mi yaşadınız? Bizde 5. Ayda çok fazla almamıştık 7420 ydi 4. Ayda 5. Ayda 7840 tı doktor çok almamış demişti. Biz meme reddi yaşamıştık çok ağlıyor ve emmiyordu. Ama ben ağlasa da emziriyordum.
Razismom Tutaste_ benim de oğlum var 4,5 aylık size tavsiyem ravia lohusa yağı kullanın sütü yağlandırır ve kalitesini arttırır böylece bebeğiniz kilo alacak.. 🥰
Tutaste_ Hulo2105 yok kız emiyor cok guzel sütüm yetmıyor heralde ıkı uc gundur ama bi ay boyunca kilo almamıs sinirlerim bozuldu
Mervecimmm Tutaste_ sütün yetmiyorsa ağlar ama bebek açlıktan. Sütünün besin değer falan mı az acaba. İstersen çok kafana takıldıysa bebeği doktora götür
Tutaste_ Mervecimmm ağlamıyo guzel uyuyo gece 10da uyur 2 de 1 de kalkar. Sonra 4 te kalkar 7 de kalkar 😔
Tutaste_ Razismom benşm sütüm cok iyiydi dogdugu ay bi 2 kilo almıştı tam 40cıktıktan sonra doktorlarda sasırmıstı 1800 gr almıştı Gecen ay bi kilo almıştı buay niye sapıttı bilmiyorum