Caglaaa Burcum91 amin canım allah bekleyenleri bir avazda kurtarsın inşallah isteyenlerinde kucağını boş bırakmasın 😊
YummyMummy Caglaaa Ay tebrikler 🤣 gozunuz aydin ☺️ Saglikla buyusun. 40+3 oldum bekliyorum ben de. Sizin nisaniniz geldi mi dogumdan once?
Senaaydin Ya suyun nasıl geldi sızıntı şeklindemi bi anda yoğun mu benimde bugün eşofmanımı cıkardım baktım biraz böyle sıvı gelmiş aynı su gibi renksiz anlayamadım suyum mu geliyor acaba doktorum bir anda çok gelmeyebilir sızıntı gibi bile olabilir su gelmesi demişti doktoruma yazdım durumu haber bekliyorum şuan sancım felan yok ama ilk gebeliğim emin olamadım
Caglaaa Senaaydin benim ilk kramp girdi sonra bacaklarımın arasında sıcak su geldi zaten sen anlıyorsun ben hep anlayamıyacagım diyordum ama anlaşıldı çok gelmedi yarısı hastanede sancıyla beraber geldi
YummyMummy Caglaaa anladim canim illa once nisan gelcek diye bir sey yok o zaman ben de bekleyip duruyordum 😊