Melisafurkann Kızlar bat 24 ama yumurtlama döneminden sonra göğüs ucum dokununca ağrıyor hassasiyeti oluştu takviye alıyorum ondan kaynaklı olabilir mi gebelik için hemen böyle bişey olmaz diye düşünüyorum
SuEr_Tu1512 Melisafurkann Benimde Bat 24🤭 Bişey hissedemiyourm desem olcak. Göğüs hassasiyetini düşünürsem ağrıyor. Mide bulantısını düşünürsem kusasım geliyor. Biraz da psikolojik sanırım 😪😅
Melisafurkann SuEr_Tu1512 ya normalde böyle olmazdı göğüs ucum hayır yumurtlamamda yeni bitti hemen döllenme olmaz diye düşünüyorum 😂
SuEr_Tu1512 Melisafurkann Yumurtlama zamanında tutacak diye bişey var mı yaa🤔 İlişki olduysa belki de adetin bittikten sonra tuttu 🤷
Melisafurkann SuEr_Tu1512 bende anlamadım bebeğim adetten sonra oldu ama bu sefer göğüslerimde dolgunluk ve ucunda ağrı var bebek olacak diye deli olduk iyice 😂
SuEr_Tu1512 Melisafurkann Mesela biz adet bittiği ertesi gün başladık. 1er gün ara verdik. Pazartesi günü yumurtlama günümdü. Pazar ve pazartesiyi de değerlendirdik. 2 gündür boşluktayız. Düzenli ilişki de gebe kalma ihtimalini yükseltiyor🤭🤭
SuEr_Tu1512 Gmzle Bende kendimi gebeyim diye alıştırmak istemiyorum. Negatif sonuçlanmasından korkuyorum😪
Melisafurkann SuEr_Tu1512 bizde yumurtlamadan 1 gün önce oldu yumurtlama gördüğümde de 3 gün değerlendirdik rabbim bu ay nasip eder inşallah