moonlovers7 ben 3.5 yıldır evliyim ama eşimle 1 yıldır yan yanayız, bizim de değerlerimiz vs çok şükür normal bi kere kimyasal geçirdim sonrasında eşim olmadığı için tekrar deneme gibi bi durumumuz olmadı. Geçen hafta hsg çektirdim ben de çok şükür o da iyi çıktı. İnşallah rabbim nasip eder kolaylıkla hsg sonrası hemen ya da birkaç ay sonra hamile kalanlar var postlarda okudum. Benim daha bi hafta oldu çekileli ama bakalım nasip, biraz bu düşünceden çıkmak lazım galiba çünkü etrafımdaki herkes “düşünmüyodum, istemiyoduk, zamanı değildi” vs deyip gebe kaldılar 😆