Kızlar merhaba ben aranıza yeni katılıyorum ve çok mutsuzum
Beta hcg 2 Şubat 48.5 ti (tabi sevindim hamileyim diye 😣)
Sonra 5 şubatta 66.5 oldu
7 Şubat 83.5 oldu
11 Şubat 133 oldu
7 Şubat kontrolünde vajinal usg yaptı rahim kalım her şey normal gözüküyor dedi
O kadar ara değerlerde yükseliyor ki kafam çok karışık sizce ne olabilir regl gecikmesi 10.günü bugün 🥺