SiriusAb Cimcime30 Bu testleri ben de kullandım. ya her zaman pikti ya da hiç pik olmadı. Bence bozuk bu testler. Laboquick kullanın o yanıltmıyor hiç
Zeyson Cimcime30 bende bu testten kullanıyorum cnm benimde geçen ay kürtaj oldum adet gördükten sonra yeniden takip etmeye başladım 16. Gün bende hala pik olmadı ama daha önceki kullandıklarımda 17. Gün yumurtlamam olurdu
pinar_5 Cimcime30 ben kullandım daha önce. Pik olduğunda iki çizgi de net oluyor burda biri silik. Henüz pik olmamış gibi görünüyor ama normalde kaç gün sonra yumurtlama görüyorsunuz o da önemli
Cimcime30 Zeyson evet bılıyorum acık degıl çok koyu da degıl ılk ıdrarla yapmıyorum sabah yapıp yatıp 11 de yapıyorum hep ben
Zeyson Cimcime30 daha yumurtlama olmamış cnm yapmaya devam et bende bugün yaptım bendede hala bişe yok
Cimcime30 Normalde kaset test kullanıyordum bunu deneyım dedım kasette de ıkı cızgı tam koyu olmazdı bunda da hep aynı çıkıyor ıkıncı cızgı
Melisafurkann Cimcime30 bebeğim enfeksiyon mantar belirtisi olabilir benimde geçen ay öyle olmuştu fitil kullandım
Cimcime30 Melisafurkann ıkı ay yada üç ay onceydı enfeksıyon vardı Bnde dıtıl kullandım gectı ama sımdı hıc belırtı yokkı kasıntı yok akıntı da yok
Melisafurkann Cimcime30 bende de yoktu yani yumurtlama olmadıysa yerleşme kanaması da olmaz diye düşünüyorum