Hanımlar merhaba, 23 haftalık gebelikte gribim zaten çok uzun zamandır. Bugünde öksürük başladı az öksürüyorum ama az ve balgamlı göğsüm acıyor öksürünce yarın doktora gidicem ama muhtemelen parol dışında bir şey vermeyecek. Böyle bir durum yaşayan ve geçiren var mı