Edamurat58 Folik asite devam ediyo musunuz acaba benim bitti yeni 2 hafta önce doktor accefol 2 diye bi folik asit vermişti ama fiyatı uçuk diye almadım suan bu haftalarda içilmiyor diye biliyorum siz ne durumdasınız
nisamom_ Edamurat58 merhaba sağlıcakla alın kucağınıza belirtiler varmı yada şeyler hissediyormusunuz 15. Haftada birde folic asit 3 ay 3 aydan sonra vitaminler kullanılıyor diye biliyorum 😊
2Princess1Mom Edamurat58 17 haftalığım 12 haftalıkken folik asiti bıraktırdı doktorum. Onun yerine folik asitte içeren multivitamin kullanıyorum. 😊
Esma006 Edamurat58 ilk üç aya kadar doktorun ilk önerdiği folik asit kullanılıyor sonrasında tabi ilaclar değişiyor başka birşeye başlanıyor
Edamurat58 nisamom_ teşekkür ediyorum amin insallahh sadece bikaç kez seğirme hissettim onun dışında hareketleri hissetmiyorum 🙂
LeylaAB Senaaaskr 19. Haftadayım doktorum devam et dedi ocean mummy kullanıyorum başından beri. İlk hareketini 16. Haftada hissettim 18 de iki günde birdi şu anda sabah akşam hissettiriyor 54 kiloyum hamilelikte 1 kilo aldım artık bi göbüşüm var nisamom_
Senaaaskr 2Princess1Mom 21. Haftadayım hala kullanmaya devam etmem gerekiyor mu folik asit ? Doğuma kadar kullanmış eltim . Ben ilk 3 ay kullanılıyor diye biliyorum
2Princess1Mom Senaaaskr İlk 3 ay sadece folik asit kullanılıyor. Sonra multivitamine geçiliyor. Siz yine de doktorunuza sorun bi
Senaaaskr 2Princess1Mom peki teşekkür ederim . Mılti vitamin herkes kullanmak zorunda mı bana d vit hariç kan ilacı yazdı başka ilaç yok dedi