Pnrklk henüz hazır olmayabilir. 2 yaşında ben de denemiştim evet çocuk het dediğimi anlıyordu, konuşuyordu, kaka nedir,çiş nedir vs her şeyi biliyordu ama söylemiyordu. 1 hafta kadar denedim baktım olmuyor ısrar etmedim çünkü tuvalet eğitimindr yapılan yanlışlar ileride çok ciddi sıkıntılara sebep oluyormuş.O unutana kadar uzun süre denemedim, lazımlığı falan da kaldırdım beze devam ettim.2 yaş 8 aylıkken falan bir daha denedim 2 günde öğrendi. Demek ki çocuğun bir vakti varmış sizinki de hazır olmayabilir ısrar etmeyin. Hem kış ayları tuvalet eğitimi için biraz tehlikeli çocuğun üşütme ihtimali çok yüksek