Esragediz hamilelikte tiroidin de belirli bir seviyede olması lazım hem bebeğe hem de anneye belirli zararları olabilir. doktorunuza söyleyin size ilaç başlayacaktır mutlaka kullanın veriyorsa. düzenli ve sürekli kullanmanız gerekir troid sürekli ilaç kullanmanızı gerektirirr