Muhammedmomss Kızlar eşim bunu aldı ama ezzacı 2 aylık bebeğe olmaz demişte ben görüyorum yeni doğana bile yapıyolar çoxuğun burnu tıkalı yapanlar varmı
Hicrettt Muhammedmomss bildigim kadarıyla bunlar sadece tuzlu su yani fark etmiyor markası vs , yegenim 1 aylık hastaydı ve ablam kullaniyordu
Aylaa123 Muhammedmomss biz doğduğumdan beri kullanıyoruz önce onu sıkıyoruz burnu yumusuyor sonra aspiratörle çekiyoruz
Hicrettt Muhammedmomss belki de kendisi de bilmiyordur 🫣 ama dediğim gibi sadece yumuşatılmış tuzlu su ve daha erken kullanmaya başlayanlar da var
Muhammedmomss Burcuilker1 ama yavaş çıkıyo yada benmi beceremedim su tamamen akıp gelmiyo diğer delikten sümükte çıkmadı ama hırıltı var genizde
Burcuilker1 Muhammedmomss bize damla şeklinde uygula demişlerdi bi anda sıkıp diğer burundan çıkmasını beklenmedik sonra acilde serum fizyoloji ile kendileri yıkadı ben korkuyorum tazyikli veremem dedim halen yapamıyorum öyle 11 aylık oldu korkuyorum
Mervecimmm Muhammedmomss ben kızıma bebekken hep bundan kullandım. Biraz büyüyünce büyük serumlardan almaya başladım çünkü bunlar bir süre sonra yetmiyor 😁