MihriiFb ben yoga plates yapmadım ama ana okulunda müzik ve dans dersi veriyorum.zumba,bachata, türk halk oyunları çalıştırıyorum.14. haftada başladım şuan 31+2 tim.doktor vücudun el verdiği sürece devam edebilirsin kesede suda rahimde sıkıntı yok dedi.benimki tüp bebek ama çok şükür hiç düşük tehlikem olmadı 2 haftada bir de kontrole gdyorum.sorun yok.doktorunuza danışın başlamadan bence.o rahim ağzına, suya keseye baktıktan sonra karar veriyor.