Gizem1504 2020 senesinde yaşadım bu durumu. Değer inanın aklımda değil ama yüksekti. Aynı şekilde avidite de çok yüksek geldi, şükürler olsun. O dönem planlı gebe kalmamıştım ve bilgim olmayan bir alandı. Söze korkma ama diyerek girdikleri için aşırı derecede korkmuştum. Sebebi bilgisiz olmamdı. Ben hem devlette, hem özel labta hem de üniversite Labından tahlil verdim. Riske atmak istemedim. Akabininde de perinatolojiye görünmüştüm. Eğer gebelik öncesi geçirdiyseniz herhangi bir riski yok. Endişelenmenize gerek yok. Haftanız da çok küçük. Size bana söyleneni söyleyeyim. Haftanız küçük olduğu için bebeğin kısmi bölümleri var ve hepsi hayati durumda. Eğer bir zarar görmüş olsa kaybedilmesi bekleniyor doktorlar tarafından. Kayıp yoksa etki etmedi olarak düşünüyorlar. Bu sadece tokso için değil, bilmeden yapılan bazı ilaç kullanımları vs durumları için de geçerli. Şu anda avidite düşük gelse dahi tedavi ile koruma olasılığınız çok yüksekmiş. Bana böyle söylenmişti o dönem.