Merhaba anneler 38+6 haftalığım ilk doğumum olacak bebeğim henüz kanala girmedi doktorum 41e kadar bekleyeceğiz dedi normal doğum planlıyorlar tecrübeli anneler sizin bebeğiniz ne zaman kanala girdi ve girdikten sonra ne kadar sonra doğum başlıyor sonum sezaryen olacak gibi geliyor boşuna suni sancı çekmek istemiyorum.