Hilal_2302 Merhaba kızlar, Bu ay klomene başladım yarın ilacım bitiyor yumurtlama kontrolüne gideceğim. Kullananlar var mı? Nasıl gidiyor bir etki gördünüz mü ?
Sena1359 Hilal_2302 merhaba canım. Bende letu kullandım muadiller zaten çatlatma iğnesi vs olmadım kendisi çatlıyor ama gebelik oluşmadı. Doktor 3 ay kullanırız demişti. Şu an son ayımdayım. İnşallah sen ilk aydan gebe kalırsın 🤲🌺
Eri Sena1359 kendiliğinden çatladığını nereden anlıyorsunuz yani akıntı vs değil başka anlamda ben ilk ayım 22 mm klomenle olmuştu iğne bulamadım yaşadığım yerde yok
Nur67 Hilal_2302 gecen ay 4 kutu kullandım adetin 2. Günü gittim benim folikül gelişimi yoktu daha önceki aylarda. Klomenden sonra foliküller oluşmaya başlamıştı bu ay bidaha kullanıyorum adetime var daha bakalım nasıl sonuc alacağız