Ay bende aynı durumdayım testlerin ntegatifliği ruhumu sıktı artık
Pazartesi leke geldi Salı bi leke bugün hiç bişey yok testler negatif pazartesi kahve geldi Salı açık pembe sonra kesildi anlamıyorum varsa neden çıkmıyor idrarda yoksa kan da çıkar mı bat 10