Fundaduru cok guzel bir seye deginmissin. Benim 36 haftada cektiler disimi cok agrim vardi geceleri uyuyamiyordum agridan. Diş klinigine gittim ve orda cekilmesine karar verdiler cunku bu agri ile gebeliğini zor tamamlarsiniz dediler. Bitkisel anestezi uygulandi bebege zarar vermeyen yuzde yuz uyusma olmadi cekilirken cokda canim acidi ama sonunda bir kac saat icinde rahatladim ve dikislerim bir kac gun sonra alindi. Bebegimdede bir risk olmadi cok sukur saglikli bir sekilde dunyaya geldi. Röntgende cekilmedi bende cunku hic bir doktor risk almak istemiyor. Ve son olarak disinizi bir prof emanet edin alaninda iyi olan. Benim dişimi bas hekim cekti.