Sedaalp Cansu4401 umarım durumuz düzelir devletteki doktor bana çok olumsuz konuştu benimde 5 Ocak özeldeki gittim keseyi gördü direk falan vajinal ultrasonla pazartesi gel kalp atışı dedi değişik oldu ama kafam takıldı tabş
seher_edz Gokceliiiiii ahahah 😂 ilk başta zor alıştım sonra alıştım sırf bu Altan muayene için normal doğum bile yapamadım sezeryan oldum bacım ya valla 😂
Altin23 Annekuzusu06666 anladım benim de 5+6da bebeği gördük 3.8 mm dedi de doktor ondan şaşırdkm sordum 🥹
Gamzemmmmmmm Basakmngn en son oraya gittiğimde 6+3′te ultrasyonla duyulmadı alttan muayene ile duyuldu kalp atışı artık şimdi Her gittiğimde kalp atışım çok şükür duyabiliyoruz
Ebruebos Gamzemmmmmmm karından ultrasonla vajinal ultrason fark ediyor mu? Ben bugün gittim 6+0 karından zor duyduk yavaştı. Doktor normal daha yeni yeni atıyor haftaya net duyarız dedi.