Marsilyasabunu Kızlar merhaba deli gibi reflü çekiyorum önceden de vardı ama şuan aşırı sürekli geğirme acı su gelmesi hatta bazen nefes boruma boğazıma kaçıp beni öksürtüyor bu gelen acı su yutkunduğumda tükürüğün bile gidişini hissediyorum takılıyor sanki gaviscon içiyorum hiç işe yaramıyor öneriniz var mı yarın doktora gidicem gitmişken yazdırayım bu marka mı işe yaramıyor anlamadım
Hsny_6 Marsilyasabunu merhabalar ben de reflü yaşıyorum. Aç karnına Lansor alıyorum rahatsız hissettiğim günlerde doktor söylemişti B grubu ilaç diye. Bir de uyumadan önce reflü oluyorsam gaviscon tabletten bir tane ağzımda eritiyorum yavaş yavaş uykum rahat oluyor 🙏🏻 geçmiş olsun size de
Ahsen-01 Marsilyasabunu bana da hiç birşey fayda etmedi en son lansor mide koruyucu verdi doktor hayata döndüm gerçekten yoksa resmen eziyet çekiyordum
Sivassli58 Gavisvon çok iyidir aslında bende 3 hamileliğimde onu kullandım şuan rennie kullanıyorum anında rahatlatiyo bide şu naneli sakızlar çok çok iyi sürekli alıyorum marketlerde satılan tüp siselerdeki
Marsilyasabunu Sivassli58 aslında sakız reflüyü arttırır derler mide asidini artırdığı çıkardığı için
Marsilyasabunu Serpoo yarın onu yazdırayım çok oluyordu ama bugün yattığım yerde yatamıyorum valla mahvetti bu reflü beni cayır cayır yakıyor sürekli boğazımı yakıyor çok rahatsızım 🥲
Marsilyasabunu Hsny_6 bana sadece şurup vermişti ama ben de sorucam yarın gittiğimde kuvvetli bunu hafifleticek bişey lazım liseden beri reflü var ama şu 2 gün gibi çekmedim hiç şuan ejderha gibiyim sanki boğazımdan ateş püskürücem o denli 😀
Aslaninannesi_ Soğuk süt iç mide maden suyu benim öyle baya hafifliyor bide yerken yastığını yüksekte tut
Hsny_6 Aslaninannesi_ maden suyu benim reflüyü arttırıyor 🥹 çok şey denedim ama ilaç rahatlatıyor sadece beni
Marsilyasabunu Aslaninannesi_ bu dediğin ikiliyi içtiğim gece gastrit atağı yaşayıp acillik olduk 2 gün ağrısını kramplarını çektim benim mide baya kötü
Hsny_6 Lansor 4-5 gün rahat ettiriyor beni çok işime yaradı, gaviscon da anlık çözümler için iyi ama tablet olanı, şurup kullanmadım.
Parilti007 1-2 kaşık soğuk tahin yiyorum anında kesiyor beni gavisconun yapamadığını yaptı😅 dolaba kaldırmıştım tahini o kadar iyi geldi kii. Deneyin
Marsilyasabunu Parilti007 hiç sevmem tahini ama 2 gündür mahvetti beni hemen gidip alcam inşallah keser kuzum sağol fikir için 🌸
Hsny_6 Marsilyasabunu lansoru yazabilir doktorun çok geçmiş olsun🙏🏻 ben de lise zamanından beri yaşıyorum en iyi ben anlarım 🥹❤️
yenigebeyim Bana da rennie duo vermişti çok bi işe yaramadı o anlık rahatlatıyor gibi prilam Dr verince midem düzeldi
Ncyncy Rennie deneyin isterseniz, türk kahvesi de iyi geliyor hamilelikte içiyor musunuz bilmiyorum ama 🤷
Hsny_6 Ncyncy Türk kahvesi ve kahve türevleri de reflümü tetikliyor🥹 herkeste farklı oluyor sanırım süreç
Hsny_6 Ahsen-01 ben de lansoru kullanıyorum gerçekten çok iyi geldi ☺️ bide yemek borusu zarar görmemiş oluyor bu sayede