Merhaba herkse doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim çok uzun sürmedi ama yinede merak edenleriniz var aranızda başlayalım hikayeme iyi okumalar şimdiden sizlere 🙂
Öğlen 4 gibi başladı kasılmalarım ve dengesiz seyretti uzun süre sonra gelen kasılmam da oldu art arda gelende oldu süre tutarak düzeni buldum kasılmalarımda 10 dk 7 dk 5 dk ve en son 4 dkya düştü ve artık gelmem gerektiğini hissettim hastaneye leke kanama şu gelmesi vs hiç biri yoktu bir tek kasılmalarım vardı bu yüzden bebek olmaz daha diye rahattım girişi yaptırdık doğum odasına geçtik açılmam 8 cm olmuştu ve ben bunu evdeki hareketlerinle başarmıştım sancı geldiğinde olduğum yere çöküp açılmalarımı arttırmıştım bu hareket gerçekten de çok önemli normal doğum için sonrasında deneme amaçlı çatala çıktık ve açılmam 9 cm olmuştu sancı geldi ve ben iterek sakince ve bilinçli bir şekilde bebeğimi kucağıma aldım doktorum ve ebe çok şaşırdılar çünkü onlar da bu kadarını beklemiyorlardı benden 2 tane dikişim oldu sadece anestezi olmadan yapıldı ve hiç hissetmedim şuan kanama ve sancılarım oluyor ama çok şükür kızım da bende çok iyiyiz🥰👸