Hayelllerhayatttlar glnhl_34 merhaba genelde iki hafta önceden alınır diye biliyordum fakat geçen gün doktor bebeğin durumuna bağlı olarak küvet ihtiyacı filan kalmamış olucak bebek tam iyi olucak öyle alırız demişti bu 38 ve + günleri de olabilir örneğin 38+4 gibi
glnhl_34 Çok teşekkür ederim çok saolsnz kurban bayramı olunca doktor olmaz tedirginliği olduğu için sormak istedim 🌺💕