Gerçekten şansıma mı nedir yani😥
Pazar gece 00.00da çatlatma iğnesi oldum, boğazım pert öksürük var. Zaten cildimle alakalı bi sorun yaşadığım işin cefaks antibiyotik kullanıyordum(kadın doğum kulanabilirsin dedi) ona rağmen ilerledi hastalık bugün daha da kötüyüm. değerlendirdiğimi dönemdeyiz bi de, böyle olunca moralim bozuldu of :(