Rabisaliiii Kızlar 6 gün oldu sezeryan olalı.ve göbek deliğinin üzerinde arada bi bi şişkinlik oluyor ve sanki bebek hareketi gibi kıpırdıyor.disaridan da goruyorum. Bu durum beni endişelendirdi. Ilk sezeryan da böyle birşey olmadi hic.cuma kontrolüm var ama Belki böyle bir şey yaşayan ve sebebini bilen vardır diye düşündüm. Varsa bana da diyin. 🤔
Esrabak Rabisaliiii bağırsaklar yeni yeni düzene giriyo benimde öyle oluyodu sanıyodum içerde parça unutuldu yada alışkanlık bebek oynaması gibi geliyo ama bĞırsakların dolaşımından kaynaklanan bi hareket döngüsüymüş merak etme cnm🥰
Duygu_k Rabisaliiii 41 gün önce doğum yaptım bazen o kadar dikkatimi çekiyordu ki geceleri rüyamda yine hamile olduğumu görüyordum 🤦🏻♀️ Ama zamanla geçiyor merak etmeyin 😊