evremdoga ilk başlarda değil ama çocuk biraz büyüyünce kullanılıyor orası baya, ekstra bir ısı yalıtımlı çanta taşımak yerine orası da iş görüyor. Özellikle mama ile besleniyorsa çocul, ya da yanınızda şurup taşımanız gerekebiliyor.
Bu çantalar kısa ömürlü tüketim için değil, oğlum 4,5 yaşına gelene kadar kullandım neredeyse. O yüzden en kullanışlı gördüğünüzü almanızı tavsiye ederim.
Sırt kısmından çantanın içine açılan fermuar olan modeller çok daha kullanışlı oluyor özellikle ilk 0-12 ay döneminde bilginiz olsun..