Dilay0108_ Haftaya girdim bugün bazen sabahları bazen gün içinde sol kasık tarafımda sancı gibi ağrı gibi oluyor normal mi neyden dolayı oluyor 🙄
cerenimmoo Dilay0108_ rahim büyüyor o yüzden normal ama yinede hastaneye gittiğin zaman doktoruna danışman da fayda var
Ayshababy Dilay0108_ günde kaç kez verdi canım bana 2 kere verdi 15 haftadan 23 haftaya kadar 1 kez ağrım oldu başka olmadı şükür
Dilay0108_ Ayshababy günde bi kez magnorm magnezyumu verdi portakal sıkıp içine atıyorum doktorum öyle dedi
Ayshababy Dilay0108_ bilgim yok canım bu şey için ama rahim büyümesinden ağrı olabilir idrar enfeksiyonuda olabilir