gulsenbth Yaklaşık bir saattir gelip giden regl ağrısına benzer ağrı yaşıyorum. 30-40 saniye civarı sürüyor 5-6 dakika arayla oluyor. Sizce doğum sancısı mı yalancı sancı mı? 39+6 haftayız
sevaldqn1 gulsenbth doğum sancısı da olabilir ilerleyen saatlerde sıklaşırsa acile gidebilirsin haftan gelmiş zaten🥹
Kumsalzeyus Eğer devam ederse gerçek etmeyip geçerse sahte duşa girin belden aşağı su tutun sıcak su bekleyin belli eder kendini
gulsenbth Ebru_y ebem evde bekleyelim biraz daha dedi ağrılar devam ediyor ama ağrı oldukça bebekte içerde toplanıyor gibi oluyor