Kelebeekkk benimde ilk gebeliğim 12 saat sürdü geceden kendi sancılarımla gitmiştim kalp atışı zayıf diye bırakmadılar kendi sancılarımda azmış sabaha kadar kendi sancılarımlaydım sonra suni verdiler bebek kanalda değildi sadece 2cm açılmayla hastaneye gitmiştim benimki zor geçmişti sürekli ağrı çektiğimi, çok yorulduğumu hatırlıyorum aç bırakmaları su içmeye izin vermemelerinden dolayıydı belki de o kadar yorgun hissetmem.. 2. Gebeliğim yine olsa yine normal doğururum çünkü doğurduktan sonrası rahat geçiyor, o acının bile bir sonu oluyor ama sezaryen olanlarda öyle değil çevremde duyuyorum yıl geçsede karın bölgesi sızlayan bel sorunu yaşayan vs oluyor