Emrsln bulamadım ama kendimde bir değişiklik var mı ona bakmaya çalışıyorum sorduklarım aynı diyip duruyor sanırım korkutmamak için o zaman neden ince ince acıyo uzanınca geçiyo mesela ama o zamanda yara izini hissediyorum yoğun şekilde pazartesi randevu aldım korkuyorum ister istemez kucaklama deseler de bensen ilgi ve sefkat bekleyen 12,5 kilocuk tosunda var evde hayır 7 yaşında koca kız bile kucak isterken onu nasıl bırakırım 🥲 acı veriyor yukarı kaldırana kadar sarılınca karnıma yük gelmiyor o zaman rahatım ama nesneleri kaldırırken sızlama var sağ sol yan taraflardaki kabarık iz gitmiş gibi geliyor bana ortalar hala kabarık sanırım fark bu olacak bilemiyorum sizin var mı bi fikriniz