Kızlar pazartesi günü doktor kontrolüm vardı. Nst de sancım çıkmış ama ben hiç anlamadım. Doktor önce ultrasonla muayene etti, hala kanala girmemiş deyince bende evet bacak aramda hiç ağırlık hissetmediğimi söylemiştim. Doktorda bi alttan muayene etmek istediğini söyledi. Muayeneden çıktıktan sonra bende aşırı bel ağrısı ve karın sertleşmesi olmaya başladı. Geri tekrar hastaneye geldik nst çekildi doktor yatış verdi. Suni sancı versemde kanala inmez deyince sezaryen oldum. Ameliyathane buz gibiydi çok üşüdüm🥹 yapılan iğne gerçekten acıtmıyor çok küçük bi his sonra uyuşma yaşanıyor zaten. Ameliyat çoktan başlamış ben hissetmedim bile sadece bi yerde çocuk takıldı sanırım orda çektiler niyeyse acısını omuzlarımda hissettim bir şey beni aşağıya doğru çekiyordu iki üç kere oldu sonunda oğlum 17.13te dogdu 🥹🥹 sonrası dikiş kısmı zaten orası bana çok uzun geldi. Sonrasında beni de hazırlayıp odama götürdüler. Hemen bebişimi emzirmeye çalıştım ama sütüm gelmedi maalesef. Anestezinin etkisi geçince ağrılarım da başladı ama dayanılmayacak gibi değil. Birde benim arvelese alerjim olduğu için ağrı kesici olarak parol verdiler düşünün halimi😂🤦🏻♀️ilk ayağa kalkışta biraz sancılıydı ama yapılamayacak gibi değildi. Gazımı da geceye doğru çıkardım çok şükür. Sadece büyük tuvalete çıkamadım hala o beni stres yaptı. Bugün hastanede ikinci günüm ağrılarım çok şükür iyice azaldı tabi yine destekle kalkıyorum falan ama ilk gün gibi asla değil. Tek isteğim biraz daha toparlanıp bebeğimin her şeyiyle kendim ilgilenmek 💖ben kurtuldum kızlar darısı sizin başınıza. Tuvalete çıkmanın kolay taktiklerini biliyorsanız lütfen yazınnn. Katı yemeğe geçirmiyorlar beni yoksa içim dışım sıvı oldu😂