SenHepMercimekOlarakKalacaksin Haftaya girmek uzereyim ama hala memelerimde sut yok bence. Memeler buyumedi eskisi gibi ayni ici bos yani. Cumartesi sezaryen olacagim sut gelmeyecek diye korkuyorum. Sizde durumlar nasil? Memelerin sertlesmeye başlaması gerekmez miydi simdiye kadar?
Ayshababy SenHepMercimekOlarakKalacaksin çok bilgim yok canım inşaallah sütün gelir ama boza incir kuruyemiş tüket en çok boza süt yapar diye duydum
mervemurat16 SenHepMercimekOlarakKalacaksin benim göğüsüm büyümedi ne zaman doğum yaptım bebek emdikçe 1 beden büyüdü sadece
Kursatsmommy SenHepMercimekOlarakKalacaksin bende suan 38. Haftadayım hamilleliğimin ilk ayları ağzıma giricekti nerdeyse sonradan söndüler hala süt dolmamış bende dokununca hissediyorum kiminin daha önce doluyor kiminin bebek emdikçe doluyor hiç dert etmeyin
Anneoluyorumm00 SenHepMercimekOlarakKalacaksin canım değişiyor benimde ilk hamileliğimde boş gibiydi ama doğumdan sonra üçüncü gün gelmişti sezeryan doğumdu şimdiden kendini strese sokma gelir mutlaka
momy_95 @"SenHepMercimekOlarakKalacaksin benim ilkinde şiş değildi ama 3. Gün süt doldu gelmeye başladı sezeryan dı
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Kursatsmommy iyi oyleyse bende sorun var sandim cunku ilk hamileligimde daha buyuktu goguslerim. Bu sefer hic bi degisiklik olmadi korktum
momy_95 @SenHepMercimekOlarakKalacaksin aynen canım normali bilmiyorum ama sezeryan da hemen gelmiyor