Yelizbck Yarın 38+3 um sabah 7.30dahastenede olucam 9.30da ameliyatım var. Çatı darlığı sebebiyle ve suyu azaldığından sezeryan oluyorum inşallah güzel geçer sağlıkla kavuşurum mesleğine 😌 şuan korku heycan endişe hepsi ama hepsi var😦 Biliyorum bugünlerde geçicek ama icimdeki şeyi durduramiyorum🙈
Sedahoca Yelizbck hayırlısı olsun canım bende yarın suni sancı eğer normal olmazsa sezeryan olacağım 40haftadayım