denizuhal tamamen annenin sağlığı ve psikolojisi ile doğru orantılı bence. Gayet sağlıklı 37 yaşında evlenmiş arkadaşlarım var, şimdi onlara “aa geç kaldınız çocuk yapmayın” demek bencilce geliyor bana..
Evet anne ile çocuğın birlikte geçireceği yıl sayısı yüzünden erken doğum yapmak hem saha avantajlı hem daha konforlu. Ama geç doğum da Allahın takdiri…
38im ve ikinci çocuğum olacak, tabiiki 30 yaşında 2 çocuk doğurmuş olsam onlarla şimdiden +8 yıl geçirmiş olurdum. Ama belki o zaman maddi durumum ya da psikolojim yeterli düzeyde değildi, kendimi hazır hissetmiyordum vs. Şimdi yaşa kafayı takıp içlenelim mi yani :))