zge13 Bende kac saat once yapdim o testi bacak bacak uzerne atmayi aslinda pek inanmiyorum merak icin yapdim Zor ata bildim ust usde bacakmi hem bu gunde benden şefaf sumuksu akinti gelmişdi nişan ola bilir diyorlar birazda hafifden sancilanma aşağida ağirlik baski gibi bir şeyler oldu bu gun ve yarinda 37haftaya giricem vallahi bilemedim doğumumu geldi ne oldu ancak kabulenmek istemiyorum eğer doğumsa cunki bence erken diye henuz gelsin isdemiyorum 🥺